I'm back in the game!

Jag fick en sådan blogg-abstinens idag, eller nej, igår var det.
Så jag ska försöka skriva lite nu och då, hade jag tänkt.

Iaf, ni som inte har någon aning om var jag är, så är jag i Uppsala.
Jag läser andra året på Livets Ords Bibelskola och det är fantastiskt!
Vi har ett väldigt spännande år framför oss och det finns inget tak på hur bra detta kan bli.

Imorgon åker jag till Norge, wie! Där ska jag hälsa på Dan!:) Kommer vara där fram till tisdag, så till veckan kanske det kommer lite bilder men jag vågar inte lova något;) hehe.

Vill bara avsluta med att bifoga denna bild (från Irland) och säga: wooow, vilken underbar skapare vi har!

// J


Kommentarer
Postat av: Johanna

Mycket bra Josefine! Mycket bra! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback