DM

Första matchen spelad, första vinsten inkammad? Kan man säga så, hoppas det:)
Det var kul, det var stensture..  de spelar i div.2 men ändå vann vi med 4-1. Andys mål, sååå otroligt snyggt! Ni skulle ha sett det! Efter det så spelade Martin(vår tränare), det var helt roligt att se, han är duktig men man är så van att se han som tränare så det var lite annorlunda att se han på planen.. :)

Jag sålde idag!!! wohooo.. äntligen, det behövde jag.

Imorgon har vi utflykt med bibelskolan och de har plockat ut lag, killar från ettan och fårn tvåan och så ska de möta varandra i RUGBY!!! haha, det blir riktigt roligt!! Berättar mer om det imorgon..

Nä nu ska jag äta min banan-bär-paj som jag har gjort alldeles själv..
Ha det bra gott folk,
/ J

Kommentarer
Postat av: Stefan

Tack för pajen! mmm


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback