Har absolut inget vettigt att skriva

haha, nä, jag kan bara beskriva min dag, är nog inte så roligt att läsa. Men ja. Jag har varit på KH med pills och det eviga oändliga, aldrig-ta-slut arbete, PA. usch. Ja, vi satt och gjorde det. Innan det, så ja, jag glömde min neccesär igår på kyrkan( det var min syster) så när hon insåg att jag hade glömt den började hon räkna ihop hur mycket den var värd och hur mycket jag skulle ersätta... väldigt roligt eftersom jag är såå rik.. Ja, jag var hur nervös som helst, men jag hitta då den iaf. Jo, gårdagen(reunionen) blev lyckad, den var rolig, trist bara att det inte kom så jättemycket folk. Men ja, vi hade då trevligt vi som var där.:)
Ja, och nu är jag här, har käkat. Ska på kyrkan sen vara med Linnea. wie:) Har typ inte träffat henne sen hon kom hem från thailand. Visst jag har träffat henne, men inte träffat henne, umgåtts, you know:P haha

En sak insåg jag då iaf igår, att livet är för kort för att slösa bort en massa tid till att grubbla och vara negativ. Vi har så lite tid ändå här på jorden och jag vill verkligen att varje dag så ska det finnas något som verkligen är värt att minnas. Något som gjorde avtryck.

Dagens avtryck: min otroligt vackra parkering;)

Nämen seriöst alltså. Jag vill verkligen det.
/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback