Open my eyes to the things unseen.

Fredag, den 19 januari, undra om jag kommer att komma ihåg den här dagen om 10 år? Jag börja fundera på vad jag egentligen gör åt mina dagar. Jag vill att alla mina dagar ska vara värda att komma ihåg, kanske inte att alla är en dans på rosor, men ändå minnesvärda. Att man ändå gör något bra varje dag, något som är värt att minnas. Livet är för kort för att  bara se på när man lever sitt liv, utan jag tror att man måste ta vara på den tid man får.

Idag har jag varit på skolan, var på stan lite innan det, köpte ett par träningsbyxor från inpuls, mycket läckra och sköna, tunn kvalité, 50% rabatt, kunde bara inte motså. Sen efter skolan bar det av mot Boden, jag och jenko ska servera på ett bröllop där imorgon, jag ska servera till honörs bordet.. aah, lite nervöst - Men det kommer nog gå bra:) Sen nu på kvällen blev det tjejkväll med jojo och soffan, lite grey's anatomy och lite tjejsnack.

Nu väntar jag på att tvättmaskinen ska bli klar, så jag kan hänga upp den och sedan lägga mig. Jag måste träna nu när jag ska flytta i augusti. Det känns lite overkligt, men jag ska göra det och det känns jättebra, det enda som gör mig lite nervös, det är att gå hem själv i mörkret till en tom lägenhet, men ääh, jag får biffa upp mig tills dess, jag har trots allt 7 månader på mig, lite muskler hoppas jag att jag hunnit bygga tills dess;)

Ha det bra, sov gott!
/ J 

Kommentarer
Postat av: Sara

Vart ska du flytta? :)

2008-01-19 @ 13:31:41
Postat av: Josfine

Till Uppsala, i augusti:)

2008-01-20 @ 12:50:07
Postat av: Vickan

Jaha, vad spännande! Vad ska du göra i Uppsala? :)

2008-01-20 @ 15:37:06
Postat av: sara

SKA DU FLYTTA HIT? :O :D vad kul isf! och vart nånstans? /kusinen din :)

Postat av: Josefine

Jag ska gå på bibelskola ett år, och jobba samtidigt. Det är typ inte mycket plugg utan mest föreläsningar och sånt:) så det ska bli intressant och roligt, spännande att försöka att klara sig själv;)Årsta hoppas jag på:)

2008-01-20 @ 21:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback