Kvantum here I come!!

JAAAAA! Jag har fått jobb på Ica Kvantum och det är underbart, livet är underbart! Jag ska jobba sportlovet, får in pengar så jag kan åka utomlands innan studenten och sen jobbar jag från vecka 25 - 32 och då får jag även lite sommarlov! Åååh:) Vad glad jag blev när de ringde, mitt i företagsekonomilektionen.
Nu ikväll ska jag och min syster ha en syster-kvääll. Vi ska ut och äta, vet inte vardet blir, antingen corsica eller österns pärla. Sen ska vi se film och äta lite glass och bara ha det gott!! Det blir en mysig kväll, imorgon kväll äre sleep over hemma hos markströms;p haha. Flickorna kommer hit och vi ska väl se melodifestivalen och lite sånt?:)

Nu ska jag och sis' iväg. Du får ha det så bra, vi ses.

image45

jag börjar mer och mer förstå hur du tänker,
men du visar fortfarande inte vem du är.


/ J

Kommentarer
Postat av: erajkan ;-)

Grattis sötnos! :)

Postat av: Johanna

grattis gumman :)

2008-02-15 @ 18:41:20
URL: http://losemybreath.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback