Framtiden - version 2

nu kommer den, den efterlängtade version två.. Haha, kanske inte såå eftrerlängtad, men jag har längtat till den. För det här känns mer som en spännande version, det kanske är så att den här versionen inte direkt håller hela livet, men gärna ett tag. Självklart går jag bibelskolan här också, det är en självklar grej, det är bara det som kommer efter det som går att fundera över. Jag går iaf bibelskolan som planerat, ett underbart år. Jag kommer hem, mognare, växt mycket som person och allt sånt där. Jag har också lärt mig spela gitarr;) haha (önskedrömmar, men det är ju allt det här, men jag tror jag kan lära mig, bara jag tränar) jamen iaf, jag kommer hem jobbar ett halvår, överseriöst så jag får ihop en massa pengar sen tar jag med mig min surfarkille som jag hittat, en alldeles underbar liten surfer;p haha. Nämen jag vet inte, haha. Jag(vi) åker iväg antingen till australien eller spanien eller sydamerika. Någonstans där det är bra för surfing. Och så hänger några kompisar med så vi är ett hyffsat stort gäng som åker iväg, vi delar lägenhet så det blir billigt att bo, vi jobbar där nere och på den lediga tiden så surfar vi och njuter av sol och bad. Vi går klädda i linnen och surfshorts, äter frukt och lever livet.
JAG SKA LÄRA MIG SURFA. Jag vill verkligen det.

jaao, hmm, jag kanske inte berättar så bra men jag har min bild i skallen och den är mycket vacker. Haha, sen vet man inte vad som händer, men hela livet behöver ju inte vara planerat när man är 18, right?:) Måste ta lite som det kommer och leva i nuet. Leva för något, vara passionerad för någon och ta hand om sina vänner och familj.

image73
Aa, vilken syn!!

/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback