You only have 24 hours a day..

Oj, vilken dag...
What a day.
sdfg fghiohg ho. (kinesiska/finska;)

Nämen jag har städat, handlat,såg mötet live på internet(samtidigt som ag städa) Var tvungen att hinna så galet mycket idag.. Men det ska jag inte göra igen, det är speciellt med söndagsmötet i kyrkan.. Det är något som jag faktiskt känner mig tom utan..

Sen till klockan tre skulle jag till min kusin som fyllde arton igår, Grattis gumman!
Jag köpte henne shower gel från body shop och en sån här puff med kokos smak.. och en stekpanna som var formad som ett hjärta.. gulligt va?:) Det var verkligen kul att vara där, riktig sån här släkt träff.. Då saknade jag mamma och pappa riktigt mycket och mina kära syskon..
Men jag får träffa pappa nästa söndag iaf, han ska till Paris så han flyger via Arlanda, så det blir kul!

Och självklart har laget inte skickats ut.. haha, så ja, jag vet inte än var jag hamnar.. får se, får se..

Sen for jag och stefan på ett shoppingcenter här i närheten när klockan var 19, de stänger 20.. haha, men det var kul. Han köpte en tjocktröja från Peak, jag försökte få på han en cardigan och skjorta.. men jag lyckades inte riktigt, men vänta du bara stefan, innan året är slut så har jag nog lyckats.. mohahaha. Och jag köpte en kavaj, en till;) haha, den första jag köpte var fårn H&M.. Den här var fårn MQ, mycket snyggare.. fast dubbelt så dyr..:S Men jag tror det är värt det? Eller? Jag vet inte, jag har några dagar att fundera över det..

Imorgon är det godislöfte, jag kommer vinna över Dan the man, det vet jag bara..
Inga kakor, inge glass, inget godis...

Idag påmindes jag om hur otroligt mycket jag saknar dig.
Och hur otroligt gammal den där bilden känns;)
/ J

Kommentarer
Postat av: Milijana

Stefan ge dig inte. Ta aldrig på dig denna konstiga cardigan och skjorta. Du kommer att vinna över Josefine. Josefine då ska det bli... mohhaha :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback