Vaa? Kan det vara kallt i Uppsala??

Ja, det är galet kallt här, jag trodde det aldrig kunde bli kallt här nere men jo. Och inne i huset är det också kallt:S 17 grader hade vi här igår morse, gaaalet! Men vi har vridit på värmen nu. tror jag? Jag har haft en sån här magiskt bild på Uppsala, eftersom vi nästan alltid är här på sommaren och då ör det alltid sååå varmt, så ja, jag har insett nu att ja, det kan vara kallt i Uppsala.

Idag har jag match 14.00 vet dock ej vilka vi möter, men det blir nog bra iaf;) Sen ska jag hem, städa, tvätta och göra sånna där roliga saker.. Efter det ska jag till kyrkan och sen vidare till stan, det är kulturnatten här ikväll/natt så då ska jag vara med där och hjälpa till. Det blir riktigt kul!

Sen imorgonbitti eller ja, kl.14.00 är det match igen, vet inte vilka det var mot heller men det blir säkert också bra;p

Igår så sålde jag min hittills största order på hitta.se, det var roligt!! Det jobbet är så galet kul när det går bra!
Ja och det viktigaste av allt, jag lagade plättar igår, jag försöker få dem här nere att säga plättar jag har lyckats med två:) mohahahaha. Jamen iaf, då lagade jag sånna och vet ni vad jag gjorde!!??
Jag kastade dom sådär som pippi långstrump gör och fångar dom såklart. Jag har bildbevis, det kommer kanske imorgon. Jaghar tillochmed en film också;) deni;p hihihi.

Och jag tar johannas råd och skriver ut dagens bibelord. - hon är ju klok.

"Tron är en övertygelse om det man hoppas, en visshet om det man inte ser"
Hebreerbrevet 11:1.

Sköt om er!
/ J

Kommentarer
Postat av: sara

haha, ja ibland skriver man faktist fel! :D

jo,det kan du ju fundera på vem det var jag mena. kul att du stod brevid han på kulturnatten, haha!

hade ni roligt elr? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback