Uppsala

Ja, nu har jag bott här i två veckor. Jag har inte tappat dialekten, ni kan vara lugna.
Men jag måste erkänna faktiskt, mot min vilja att jag plockar upp lite uttryck och uttydningar.. men lugn, inge mycket;)
Jag lyckades faktiskt få en tjej i innebandylaget att prata som mig... ojojoj, jag kommer konvertera all uppsala-dialekt till norrländsk;) mohahahha.

Nämen jag spelar innebandy nuförtiden med ett lag som heter nyby ibk, spelar i div. 3. Riktigt härligt gäng, trivs hur bra som helst.

Jag jobbar för marknadsmedia på Hitta.se, nummerupplysningen på nätet.. LÄTT DEN BÄSTA NUMMERUPPLYSNINGEN!!! visst?;) jag tycker faktiskt det, det är galet bra:) Om jag var företagare skulle jag lätt investera på hitta. men ja, där jobbar jag med mest killar faktiskt.. i åldern 20-25 så jag ska inte klaga. Det är ett mycket härligt gäng och jag trivs även där hur bra som helst.

Och bibelskolan också, självklart. Där känner jag mig som mest hemma, det är såå fascinerande att jag flyttar 90 mil bort och det enda jag behöver göra för att känna mig som hemma är att bara gå in i den kyrkan och träffa allt folk. Åh, det är så underbart. Det är mer plugg än vad jag räknade med men allt är så intressant men sitter framåtlutad med öppen mun och bara suger in all undervisning, fantastiskt bra. Om ni känner igen jämförelsen att man sitter framåtlutad så är det från telenor reklamen:)

Jaa... jag ska börja uppdatera här har jag tänkt, men jag måste ge min idé till JOJO;) så hon kan ändra min lay-out:P hehe. Men ja iaf, nu ska jag på wiiillllys;) hehe. That's my hood, yo;)

Ha det bäääääst, sköt om er!
pussspussspusss
/ J

Kommentarer
Postat av: Anonym

kul att du uppdaterar! :D

2008-09-05 @ 16:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback