regnet det bara öser ner..

aah, det känns som att det regnat för evigt.. men det har det inte för det var sommarvärme här när jag kom ner, men iaf.
Jag är fortfarande lite hostig men inge farligt och vi har inget med innebandyn förrän torsdag så tills dess hinner jag blir frisk. woho. haha. Nämen i helgen har vi varit med i Uppsala cupen, otroligt kul. Vi vann mot storvreta, hihi. det var kul.

Sen har jag itne gjort så mycket mer, jo jag har shoppat lite klääder, jag tänkte ta bild på dem. Det är lite kontorsaktiga, vi har ju typ dresscode på jobbet så man måste ju vara lite stilig, inte direkt att jag åker dit i nyby overallen;) hehe.

www.nybyibk.se , go go go! ;) tss.

Nä nu ska jag gå och prata med min norske vän dan:P haha. Jag kommer blir jättebra på norska efter det här året, eller iaf förstå!

puuussss
/ J

with all I am

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback