Match/Mattävling/FOKUS

Igår var jag först på kyrkan, ååh, de tär så häftigt, typ 2000 pers på en söndag. Det är coolt! Verkligen jättecoolt! :) Man får typ bara gåshud av att gå in i lokalen när det är så mycket folk där, heeelt amasing.

Sen hade vi match, mot stenhagen.. Jag har aldrig tror jag varit så less/ledsen/sur/besviken efter en match.. Jag var helt slut, spelade dåligt och vi ledde först med 4-1 och vad gör vi, vi förlorar med 4-5.. Men ja, nya tag.. DM till helgen och träning imorgon, jag längtar redan, det är så roligt, så otroligt kul! Jag längtar till varje träning.. det är så det ska vara.

När jag kom hem då möttes jag av min lilla familj på paprikan.. De såg att jag var less så de sa inte så mycket, tur det, haha, jag hade annars brustit ut i tårar och det hade kanske varit lite pinsamt sådär.. heh.

Jamen jag klev in i duschen och började sjunga lite och sen var jag glad igen. Vår hyresvärd fyllde 50 år, så vi kilade förbi där och åt lite paj och fika... KRANSEKAKA, in my heart, forever an ever..!!! De är från Norge, vilket goo'igt land:)
Vi gav han en fällkniv och skrev nå liknande om att han var flink som en fällkniv och fixar allt?:) haha

Sen, bambambambam... var det dags för första personen att göra entre i mattävlingen.. woho, och det var Daaan the Man:P han gjorde en fantastiskt god måltid, kassler, potatisgratäng, majs, en ofantligt god sås, och någon grönsakswok med sås.. ååh, så underbart.. hur ska jag slå det? Några förslag? Hela huset var samlat, vi tände ljus och satt bara och pratat och åt paj till efterrätt.. Helmysig kväll.

(måste fokusera på rätt saker nu, inte flyga iväg någon annanstans som jag har en tendens att göra...) wish me luck!

Och det efterlängtade bibelordet, då ska jag se här vad jag kan leta fram idag:

Jeremia 1:8
"Frukta inte för dem, ty jag är med dig för att rädda dig, säger Herren."



FOKUS FOKUS FOKUS!
/ J

Kommentarer
Postat av: sara

okkej :) jo jag hade trevligt. vi var i knivsta först sen så åkte vi in till stan. Men det hände inte så mkt efter det. mötte lite folk bara! hade nog kunnat stanna hemma å sovit istället faktist, haha. men det är ju kul att vara ute bland folk oxå!



undra om han du vet din kompis har någon tjej? :P du får inte säga nått elr nämna nått! lova det haha. det är ju ba en tanke liksom :D



men vad tråkigt att ni förlorade! :/ men jääääätte kul att ni harmattävling, vill oxå vara med. :P fyy så roligt!! :) jag tycker du ska göra det där som vi åt hos pappa :D förresten på fredag vet jag inte om jag hinner, ska planera massa inför helgen. kanske kan vi göra det nästa fredag? förresten vill du komma på söndag på släkt fika typ? kl 3.. :)

Postat av: Stefan

Va kul blogg du har! Skriver väldigt skojssigt och intressant.. (skojssigt kanske inte är ett ord...men nu är det..) Jaa-a, får se vad vi kokar ihop i mattävlingen. Ta int press nu Josse, du verkar ju ha stenkoll på matlagning. Syns! =)

2008-09-16 @ 18:56:47
URL: http://www.stefanforsback.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback