En solig och vacker dag i september..

Just nu äter jag PIMPIM, imorgon börjar mitt godislöfte, mycket spännande! Haha, jag ska inte äta glass, kakor, godis.. ellr nå sånt.. Och jag ska klara det, Milijana sa att jag kommer klara det i två dagar;) Vi får väl se..

Och jag är så otroligt glad för min finske vän Stefan:) Jag är inte världens bästa på stryka och det här tar emot att säga.. Men ja, han lärde mig att stryka skjortor idag.. (där dog en del av hemmfrun i mig) Men hon är snart tillbaka;) Jamen iaf, han hjälpte mig att stryka min skjorta. Tack tack så jättemycket, jag hade inte klarat det på egen hand;D

Nu ska jag till Kusin Vitamin som fyllde 18 år igår, jag kan inte säga vad jag köpte.. för hon har inte fått det än och det finns en risk att hon läser det innan jag hunnit dit.. så jag vågar inte chansa, skriver ikväll..

Och idag är dagen D, laget tas ut inför säsongen... Återkommer var jag hamna ikväll.

Hoppas ni får en fortsatt trevlig söndag! Sköt om er
/ J

Kommentarer
Postat av: Stefan

HAha.. min glädje...! Bless.

Postat av: Milijana

Hehe tror faktisk inte att du klarar mer än två dagar men vi få se :P Du kan inte stå emot Stefans blåbärs paj :) Eller hur Stefan.

Kram

2008-09-21 @ 19:10:51
URL: http://milijanatrajkovic.blogspot.com
Postat av: sara

haha, jag läste det faktist idag (måndag) haha, har haft så fullt upp i helgen :D men det var verkligen en jätte bra pressent, vart hur glad som hellst!! kul att du kunde komma!! <3

2008-09-22 @ 10:07:36
URL: http://saramarkstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback