Dagens bibelord

hmm, lite nytt kanske. Men jag tänkte det är en stor del av mitt liv och speciellt nu när jag studerar den boken varje dag så måste ju också ni få ta del av den.

Dagens bibelord är i Johannesevangeliet, den fjärde boken i nya testamentet, kommer efter Lukasevangeliet och före Apostlagärningarna.

Kapitel 3 och vers 16. Har du konfirmerats känner du säkert till den versen:)

Alltså, Johannesevangeliet 3:16, slå upp din bibel och läs.:)
Har du ingen så är det dags att du skaffar världens mest lästa bok..

/ J

Kommentarer
Postat av: Johanna

Försökte rabbla den, men kom bara halvvägs ;) kan du inte skriva ut hela bibelorden istället? De brukar ändå vara så kloka :)

Postat av: sara

hello kusinvitamin, u är jag här och länar ett fotspår. (på din beordnad) elr heter det så? jaja, det var trevigt att vara med dig ifredags! träffa lite fin fiiiiint folk :D höhö. have a nice day så ses vi nästa fredag & käkar falafel&keso med sallad? elr vad vare du beställde;) jaja, KRAM!

2008-09-13 @ 00:11:16
URL: http://[email protected]
Postat av: sara

HAHHAHA, jag kom in för att lämna min blogg adress & vad lämnade jag? haha, min mail. jaja. min blogg ser du nu iaf. :D känner att jag har lite markströms-gener igång ;) elr så kanske man ba e på en "bärtur"? vem vet, haha. nej nu är jag trött vi ses på fredag! :D

2008-09-13 @ 00:13:30
URL: http://saramarkstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback