Bröllop

Med den rubriken vet jag att jag gör sofia nervös.. Men nej, tiden är inte kommen än sofia, du kan vara lugn;) Jag ska inte gifta mig, än;p haha, nämen skämt o sido. Det var faktiskt vigsel i söndags på mötet. Jättevackert, de var lite äldre, kring 40 års-åldern. Det var så vackert! Hon var jättefin med en ganska enkel men väldigt vacker klänning och han hade lila slips och sån här grej man sätter i bröstfickan. nå=) Det var så fint...

Det regnar, ovanligt? Jag har typ kommit till England, vad händer?

Jag vill också rekommendera strepsil, typ halstablett, inte läkerol-godis utan riktigt halstablett:P haha, finns på apoteket för 49 krrr och finns i smakerna: jordgubb, menthol, honung&citron, naturell.. Jag har kört på menthol, den är bra, får en fräsch känsla i munnen.

Nu när jag sitter här och skriver börjar jag tänka på den otroligt goda drickyoghurten vi drack i tunis, mmm, och då kommer jag nu att tänka på att jag har testat en yoghurt från milko här nere med kokos smak, mmm:D den är riktigt god. Man kan tro att jag är hungrig och det är jag nog också, kanske... ja iaf, till middag idag åt jag falafel, keso och greeenstuffs;) RIIIIKTIGT GOTT, smaka det, ett hett tips

odeladi, odeladi hoppsan vilken dag:)

/ J


Kommentarer
Postat av: soffan

fick endast någon sekunds hjärtklappning, men jag är vid liv.. ;)

kul att du kommit igång med bloggen igen:)

sweet josie, take care!

2008-09-08 @ 23:21:45
Postat av: Johanna

Håller med :) skriv, skriv, skriv så vi vet att du lever gott där nere sötnos! :D

2008-09-09 @ 23:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback