Josefine har fyllt 19 år?

juste, det hade jag nästan glömt. Det var en mysig födelsedag trots att jag var 90 mil hemmifrån. Sakna verkligen familjen men som tur är att jag har en ställeföreträdande familj här nere som är helt underbar.
Nedan kan ni se två otrligt vackra bilder från min 19-års dag!. Jo, jag fick rosor på min stol på bibelskolan på min födelsedag, bland det gulligaste jag någonsin fått.. och presenterna från paprikagatan gänget=) ååh, blir helt rörd när jag tänker tillbaka på det. Jo, jag fick en bukett med rosor nu i förra veckan också och en dikt=) helt gulligt!

Nä nu måste jag verkligen kila, har tvätt i maskin, måte hängas upp skulle jag tro!

/

/ J

Kommentarer
Postat av: sara, kusin!

fin fina bilder!! du, jag kom på en sak.. ville du komma på smink-kurs marykay? då tar vi inte rengöring o'sånt.. utan bara det nya sminket som kommit! :) kanske du kan säga en dag som passar isf? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback