two days to go

Nu är det inte länge kvar.. iiih!
Jag är inte överhuvudtaget förberedd känns det som. Jag har inte växlat pengar, jag har inte köpt solskyddsfaktor, jag har inga solglasögon.. dock har jag köpt en keps;) haha. Fy vad cool jag är.. tss. Den är faktiskt ganska snygg, perfekt för min blivande tennis och golf-sommar. Sen har jag också köpt ett svart linne från H&M, lite luftigt-> väldigt skönt.

Har jag sagt att min ipod nano kraschat? Kanske inte, men iaf, var in med den idag på Elgiganten. Killen i kundtjänsten tyckte jag var lite otrevlig. Jag åkte dit med ipoden, utan hörlurar och det första han säger är:
- Du vet att du behöver hörlurar för att kunna höra.
Det var förudmjukande, han kan ju iaf gå inför att jag är lite smartare än så!
Visst, det var inget större fel på den, men behövde typ bara uppdatera programvaran eller nå, men det hör itne hit. Det som hör hit är att han antog att jag var blåst. Det var lite illa.. han ska få! :p tss.

Jamen nu ikväll ska jag plugga företagsekonomi, har prov på onsdag. Imorgon jobbar jag 6.15-16... Behöver lite pengar för att klara den här resan. Jaja, det blir riktigt kul på onsdag, jag kommer vara hyper heeela dagen.. så ja, ni får helt enkelt stå ut med det:)
image81


/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback