I'm back in the game;)

Haha, ja jag har varit i tunisien. Tänkte när jag känner att jag har mycket krafter skriva om den resan men det ids jag faktiskt itne nu. Sen har jag också varit på en Quinceanera i lördags, väldigt spännande men det ids jag inte heller skriva om nu. Jag tänkte helt enkelt bara säga att jag är tillbaka och jag är vid liv;p
hm, idag har jag golfat med Jesper och Beja:) Fy vad kul! Jag vill imorgon också men vi ska till happis det blir ju också kul.
Men ja, hm, sen var det sista Kvarre-innebandy. Vi vann;)
Sen springer jag vårruset imorgon, spännande..
"Vad allt kan ändras till något så mycket bättre om man bara släpper blicken från marken och kollar upp mot himmelen"

/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback