Drömhem

Åh, jag längtar till en vacker dag i framtiden då jag kan fixa till mitt hem. Göra det precis hur jag vill för jag jobbar och har pengar. Göra det både väldigt stiligt och stilrent men ändå hemtrevligt, en utmaning som är spännande att lösa. Jag kollar ju nu runt lite på olika lägenheter eftersom jag ändå flyttar snart, så ja, den här hittade jag i Stockholm. Inte helt fel, men vaddå? lägga ut fjorton miljoner är ju inte alls ett problem för mig;O
http://www.lagerlings.se/view/imageList.do?homeId=329
/ J

Kommentarer
Postat av: Carou

haha fortsätt drömma jossan, inte en sett kul skämt! ring mig när du har råd med det där!;)

2008-05-12 @ 09:04:11
Postat av: josse

Haha, ett skämt?;) jamen du har lektion nu ju:P haha. Nämen jag planerar att vinna som hon i saltsjöbaden, 134 miljoner.. då:D

Postat av: Carou

Haha, jag har inte alls lektion:P leeeeedig;) jo men gör det så kan jag låna lite av dig till min lyxvåning
i Upper eastside, Manhattan, New York för där vill ju jag bo:P Det skulle som vara treligt:P i mitt nästa liv eller nå!

2008-05-12 @ 16:35:02
URL: http://carou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback