Today is the day

Jag tror faktiskt det, dagen har varit bra. Har äntligen hittat jeans, från Jeansterminalen, se bild.

image51 image52
Ja, äntligen säger jag bara och det övercoola är att jag fick på mig en 26:O Det är sjukt. Jag har inte direkt 26 i vanliga fall;p haha. Men alltid trevligt, de är otroligt stretchiga så det är därför men ändå uppmuntrande=)
Sen så ringde Kvantum, fick pass imorgon och skulle ändå bara gått till gråsjäöären, så då tjänar jag hellre lite extra cash;) aoo. Sen så löste sig en sak, pga. att jag tog jobbet, jag vet itne vad som hände men jag tror det blev rba iaf. Sen så vet jag att ikväll så händer det. Jag vet det, jag känner det på mig.

Och ikväll är sista träningen med laget, sorgligt men det ska bli riktigt roligt! Har längtat verkligen!
Inget kommer att kunna förstöra min dag! Inget.
Och jo, till efterrätt ska vi få nyponsoppa och mandelbeskvier, precis som när vi var små!

/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback