Skoteräventyr

Jag sov hos Linnea, båda skulle upp tidigt så det var ju passande. jag skulle med familjen och åka skoter och hon skulle jobba. När klockan ringer(hon är redan uppe och varit det ett tag) så börjar hon direkt snacka om frukost, inte orkar jag prata om det en millisekund efter jag vaknat. Men hon känner mig, så hon brister ut, det är lilla sjöjungfrun på tv!!! och jag har ju velat se den helt länge så jag studsar upp ur sängen och går till vardagsrummet. Och då säger hon, ojdå, det var visst tvåan! Deprimerande, men den var rolig iaf, hann inte alls se hela men lite grann. Ursula har använt gi-metoden och gått ner i vikt och sen så hade ju ariel fått en dotter o.s.v. men deet roliga som fastnade i båda min i Linneas hjärna var:
1 och 2 och HAAJ!!
haha! Har du sett den fattar du, annars, så får du se den för att fatta:)

Sen iaf for vi ut till måttsund, farmor och farfar. Jag hade på mig farmors gamla skoteroverall, så mycket 70-tal över den:O helt sjukt. Haha, ska bifoga bilder sen. ja men vi åkte ut och det var så skönt, frisk luft och allt. Jätteroligt!
Och så körde jag skoter och David, min bror tolkade efter med bob:D wie! jätteroligt.
Nu är min kära familj där idag igen men jag är tvungen att göra ett historia arbete och så och städa:O så jag blev kvar på cool-björx;p

/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback