promenad genom stan

eller okej, kanske inte stan utan skogsvägen nedanför oss.. hehe, jag gick upp innan nio i morse och tog en promenad, utan linser, så jag såg inte mycket men ja. Det var underbart iaf. Jag har konstaterat en sak, man behöver ingen hund utan går man ut på morgonen så är du garanterad att du får några hundar på dig, jag fick tre, tihi. Sen åkte jag och pappa till elimkyrkan i gammelstad, lite äldre församling så de flesta är typ 60 +, var ganska mysigt faktiskt. Väldigt annorlunda men mycket trevligt.

Sen har jag övningskört, uppkörning snart:D wie. Och nu ska jag göra middag :O Kors i taket;)

Jag förstår inte hur man kan tro att det är så rätt, när det i själva verket är sååååå fel.
Men nu är jag en erfaranhet rikare och myyycket smartare? ;)

/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback