Kusin vitamin / Kvantum / Inpuls / En massa

Aah, det är galet mycket just nu, känns det som. OJOJ.
Kusin Sara är här, jätteroligt! Jag har jobbat på kvarre idag och igår, idag i mejeri, lite roligt med nytt ändå. Jag var otroligt snygg... NOT. hade världens största fleeceväst över min otroligt vackra kvantum - mundering. Ni alla missa något;) Var och träna idag på inpuls, otroligt skönt och nyttigt, träffa sanna the best Berg där också:P även det trveligt.

Mamma hade gjort jättegod mat, fläskfilé som var nå spec marinerad och potatisgratäng. mmmuuums.

Från och med imorgon så börjar jag mitt godislöfte. Varje gång jag bryter det( vilket ska bli 0 ggr) men om jag gör det måste jag skriva det. Och nu vet jag att ni är skeptiska eftersom jag gjorde såhär med min träningsvecka också en gång och då funkade det ju såå bra;) Men ja, seriöst, ska göra det. Måste bli fit nu inför balen/studenten/sommaren och allt. Mycket vilar på mina axlar, tuffttufft;p

Har fått summerlan säsong 2, ojoj, blir att nöta i helgen.. ;) tss.
Nu ska jag vara tvreligt med min kusin sara:)
Ha det bäst!

Det börjar närma siig...
/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback