jobba jobba jobba jussi 2

Jag har fått ett nytt smeknamn idag, Jussi 2, Jussi 1 är en som jobbar på kvantum! hehe, så jag är den kvinnliga, kortare modellen av Jussi:P haha. Hmm, jag har jobbat igår och idag, idag var det inventering, gick ändå bra, men nog var det segt ibland. Men det var ändå roligt folk att arbeta med så det gick ingen nöd med mig iaf. Fick ett till pass på måndag, wie! 7-12. Ändå bra. Jo, jag gick upp, jag förstår att ni är mycket intresserade av det;p kl. 04.45;) började 6. voi voi. Och jo, camilla räknade drygt 3900 kexchoklad idag.. haha, jag är nådogt less på läkerol och kexchoklad, ALDRIG MER.

Nu ska jag snart få en semla, hihi. Jo jag hade tur idga, mamma och bror var och handla så jag fick åka hem med dom men en sak jag insåg var att min bror, han är verkligen orolig över hur jag ska klara mig själv. Han antog idag att jag inte kunde välja rätt mandelmassa, en ytterliggare sak att notera att jag jobbar faktiskt där! Han är djupt orolig över hur det ska gå för mig. Haha, jag kommer klara mig så bra!

Jga är väldigt rastlös nu, jag har typ inte gjort nå, förrutom att jobba galet mycket, inget social liksom. Är riktigt sugen på basket!! Det hade varit nå! Hm, vill du på basket, RING!! Jo, fick ett tips av kusin vitamin SARA att nummer 7 i uppsala är riktigt schnygg! så, vill du inte på basket för att se själva sporten, så finns det även annat att titta på.

/ J


Kommentarer
Postat av: sara

HAHA! han är ju MIIIIN :P men kolla på de andra ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback