panik - känslor

Haha, jadu, jag var ensam hemma i helgen och det var riktigt skönt faktiskt. Helt tyst, visst det är mysigt med att ha familjen vid sig men kan ju alltid vara skönt att bara vara själv. Laga maat när man vill och ja, göra vad man vill utan att någon frågar eller nå. hehe. Jamen iaf, det blev stökigt, stökigare än vad jag väntat mig och självklart hade jag planerat att städa måmndag kväll, de skulle komma måndag 20.30. Men nej, klockan 16.20 ringer de och säger att de är hemma klockan sex.. PANIK. Jag var då hos mormor och morfar så jag åkta hem, panik-städa jag har aldrig fått så mycket gjort, aldrig! Och klockan 17.30 är jag typ klar och ja, ungefär 17.31 kommer de in genom dörren! Jag måste städa direkt det blir stökigt!

Jag och mina syskon var på rangen idag och slog lite golfbollar. En av de härligaste känslorna måste vara när man står där, tittar på bollen, fokuserar och svingar och allt känns bara rätt och bollen flyger mot horisonten! aaaah. Har du inte känt den känslan, då måste du uppleva den, snarast! ;)

/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback