Midsommar 2008

Har jobbat på kvarre, 6.30 - 15.00, jag trivs jättebra men idag gick det segt, det var inte tråkigt och tiden gick ändå snabbt men det var som ändå lite segt. Ikväll blire grill med tjejerna och kanske kubb och sen är vi öppen för förslag tror jag? Jag hade verkligen velat att jag kommer tänka typ nästa år och året efter det och året efter det:
- Midsommaren '08, det var tider det. Det var riktigt roligt!

Jag vill ha en minnesvärd midsommar.
Jag är gaaalet trött, jag ska sova en timma kanske och sen fixa till påååååsarna under ögonen och för söka se hyfsat fräsch ut. Vi får se hur jag lyckas med det;) Men inget är ju omöjligt, så:)

Jo, jag har plockat blommor så jag ska göra en krans;) hehe
Saknar dig!

/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback