Ge mig spontanitet

Jga har typ fått värsta uppenbarelsen idag, jag och sofia satt vid norra hamn och filosofera lite om hösten, framtiden, nuet och så. Vi måste leva mer i nuet! Vi måste leva som att vi hade ett dödsbud, annars utnyttjar vi inte livet maximalt. Vi måste ta vara på alla stunder som ges till oss och inte slänga bort de på tråkiga,beiga grejer utan göra något som man får ut något av!
 Jag ska bestiga Kebnekaise i sommar
steg ett i Josefines spontan skola;)
Jag ska leva som om jag hade ett år kvar att leva.

/ J

Kommentarer
Postat av: M

Låter kul :D önska jag kunde det :P

Postat av: Johanna

När ska du bestiga Keb? Jag är på! ;)

2008-06-23 @ 01:09:41
URL: http://losemybreath.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Hej där!

Blev så glad när jag hamnade på din sida och såg min sångtext "Friden" citerad. Hur är allt med dig?



Bless you!

www.myspace.com/charlottewandeby

2008-06-23 @ 12:45:24
URL: http://mythoughtscharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback