antagande av utmaning

Vad heter du: Josefine
Längd: 160, 7 cm
Skostorlek: 37/38
Hårfärg: ganska blond, just nu
Var bor du: Luleå
Trivs du där: Jo, Luleå kommer alltid ha en stor del i mitt hjärta
Brukar du läsa horoskop: haha, ja, när jojo tvingar mig;)
Har du körkort: I'm on my way!
Favoritdjur: delfin kanske?
Festar du mycket: Haha, partprissen nr skulle jag kalla mig själv;) ...  not
Sprit, cider, vin eller öl: Stockmos päroncider med 0% alkohol, yes! jag får köpa den nu från Kvantum:P
Brukar du bli för full: Nej
Antal kuddar i sängen: 2
Äger du ett busskort: Jo, skolbusskortet
Hur svarar du i mobilen: Hallå! Hej det är Josefine! Jossan?
Antal timmar sömn inatt: 7 timmar
Sov du ensam: Jaao
Din hobby: innebandy
Vem fick du sms av senast: Jenko
Vem ringde dig senast: Jenko
Godaste ölen du druckit: haha, jag har ju smakat såå många..
Vilka hårfärger har du haft: Brun mot rött, mot oranget, mot svart ja, de flesta bruna, typ? och råttblond, blond och mellanblond.
Vad såg du senast på TV: The War at Home innan middagen
Vad läser du för bok just nu: Systrar i jeans, andra sommaren;)
Är du kär i någon: nej
Vet den personen om det: haha, det är bra att han vet det före mig isf.
Nästa mål i ditt liv: hemligt!
Vad gör du om ett år: Bor i Uppsala, går bibelskola och vem vet, kanske så kan jag alla hushållssysslor man bör kunna då.
Önskar du att du bodde någon annanstans: Inte just nu, faktiskt.
Vilken parfym använder du: Nån alyssa någonting:P (tjejen har koll;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback