Thailand om två timmar?;)

Jag kolla runt lite på sista minuten resorna och så får jag syn på den, 2999 kr för två veckor i thailand, självklart utan hotell, men ändå;o Den avgick 17.50, hade jag inte fått jobb på kvantum och ska jobba hela sportlovet hade jag typ seriöst åkt, tänk vad underbart!! Jag är jättesugen på att fara, tänk hyra en vespa åka runt se en massa fina byggnader, se landet, bada, sola, äta gott och bara njuuuta!

Nu måste jga plugga religion, har prov imorgon och har väl inte direkt pluggat allt för mycket. Det kan vara så att jag fått magkatarr, har stressat mycket, hoppat över måltider, inte ätit alltför bra så jag förstår om jag fått det. Så nu är det bara bra mat som gäller, jag får inte äta nå sött av något slag, inge the, inge kaffe inge sånt. Ingenting, bara kokt mat typ.. Jaja, det är väl bra bantningskur till balen men nå mer positivt ser jag inte med denna händelse.. voi voi. Jag blev jättesugen på att åka utomlands, helst till ett land där de pratar spanska, wie vad roligt!!

Men nej, nu måste jag studera judendomen och etik och moral.

/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback