Foxtrot, vals och innebandy - självklar kombination?

Ja, det hade vi på idotten. Jag fick en tia av tony erwing a.k.a. Pernilla Lindh;) haha. Det var faktiskt ganska roligt, jag var lite skeptisk till det först men det var som lite charmigt roligt och så avslutades lektionen med innebandy=) skön avslutning. Hmm, nu ska jag göra klart läxan (religion) och sen ska jag bara lägga upp en liten planering för veckan och så. Ikväll är det träning, har verkligen inte alls gått bra på innebandyn sista tiden, allt går bara fel, känns tufft. Men ja, jag kan inte göra så mycket mer än att försöka bryta min trend.

Semmeldagen igår, aaaahmums. Mormor och morfar hade självklart slått till på stort och stått och köat vid We-ges och fått stan's bästa semlor och de vaar goda och hade en snygg utsida också, precis som de sa i testet.
 


Betyget blir självklart fem semlor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback