aaah

Idag har jag lärt mig två saker, ett: conscientious betyder samvetsgrann. För det andra: så har jag upptäckt att ofta är det så, eller iaf för mig men jag tror det är så för många, när man  har något, en dag som exempel, du uppskattar det här mycket, du trivs och mår bra, är lycklig helt enkelt. Och så sen nästa dag, som du nog förstod, så kunde du inte ha det så nästa dag, du "förlorar" det. Men ändå inte förlorar det, det finns som ändå i räckvidden, du kan inte ta på det, men det finns ändå i din närhet.. Väldigt frustrerande, för varför kan man inte bara vara nära?

Jo, Kvantum, jag stormtrivs. det finns en kille där, är väldigt imponerad av han. Han har jobbat där i tre år, tre år och gissa hur gammal han är, han är 91:a, han var 14 när han började:O OJOJOJ. Vad har jag gjort i alla år?
Mycket trevligt folk på kvantum måste jag säga, jag kände mig verkligen välkomnad.

Jag och mamma var och körde för ett tag sen, går riiiktigt bra. Har uppkörning den 7:e Mars, aaaowie. Oj, nu fick du chocken för att jag avslöja när den var, men snälla? Jag är så less på att alla ba, nä jag säger inte. Usch. Jag har då och jag har då tänkt klara det då! :)

Imorgon är det baaada på schemat, hittills jag och Pillan i badet i G-stad,  10kr;) aaahwie!

/ J

Kommentarer
Postat av: Victoria

Åhååå, på min födelsedag också, hoppas det går bra!

2008-02-29 @ 10:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback