28/4 - 2008

Igår, alltså. Jag vaknade, hetsade lite, drack oboy oj vad gott det är sen for jag till min körlektion  som var kl. 1025. Jag vet inte riktigt om det gick bra eller dåligt, jag tyckte mestadels det gick bra men det var väl vissa grejer som kunde förbättras. Jag tror det var så att jag var ovan med bilen, hade ju inte kört med den på tre veckor? jag tror på det. Sen for jag till Pillan och sedan vidare till Gammelstad och badhuset, det var vi och barnen men vi klagar inte. Det var jätteroligt! Det fanns en klättervägg där som jag klarade såååå lätt, precis som flickan som var nio och ungefär hälften så kort som jag är... Och sanningen är att jag inte klara den.
Men vi ska ju dit en gång till under lovet så då, då går jag inte därifrån förrän jag klarar den. Egentligen så skulle jag ha fortsatt klättrat på den men vi kom upp ur bubbelpoolen och då blev det så sjukt kallt, så jag avaktade med det tills nästa gång. Sen for vi till DOLLAR, DOLLAR, DOLLAR STORE;) haha. Jag köpte en jättefin anteckningsbok! För tio kronor och Pillan köpte tre helt bra filmer för 100, bra köp!
- Björn Gustavsson var ett samtalsämne som aldrig sluta mellan mig och pills;)


Sen begav jag mig hemmåt och åt mat, det blev pizza, det var längesen!! Vi brukar inte beställa hem pizza men igår fick mamma och pappa nå ryck och det tycker vi om. Men inte för ofta, då blir det verkligen inte gott men någon gång då och då. Vi köpte också glass från glassbilen, helt mysigt, kände mig som lillbarnet igen. 
Sen, oj, vad jag hann med mycket måste jag säga. Då gick jag och Jojo på promenad till Kvantum, och jag köpte brämhults med hallonsmak, aaah! Vad gott! Och jojo lyxade till det med en haagän-dasz? hur det nu stavas.  Sen glodde vi lite tv och så och började se F.O.U, fett med bra asså, hajjar du?;) Förortsungar, hann inte se hela men det ska jag. Jag har helt många filmer jag måste se nu, vi har En ung Jane Austen hemma också och en till som jga inte kommer ihåg vad den heter..

/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback