Spanska tal och religionsprov

Hejhopp. Sitter nu och får mitt spanskatal rättat av en spansktalande vän, haha, oj vad hon ska skratta. Menmen vad gör man inte för att det ska bli bra? Jag har också religionsprov imorgon som jag inte alls lagt energi till, visst jag plugga i tisdags med mathilda i en timma eller så och vi fick mycket gjort men nog borde jag ha pluggat mer. Jag kan ju som det mesta men jag har ju lite press på mig, jag borde ju få MVG på kristendomen om jag själv är kristen, hehe. Men ja, det ska nog gå bra, ska börja med den nu och nööta och sen sova.

Morgonsamling imorgon med NG, 07.30 i Stilla rummet. Hjärtligt välkommen:) Johannes snackar.

Nu ska jag återgå till arbete;p
ps. jag ska ha en väldigt intresant "framtida-josefine-inlägg" här om någon dag, men jag har inte haft tid eller har tid nu att göra den men den kommer. Har till och med satsat lite på det;) haha.
/ J

Kommentarer
Postat av: Ur Jord

Jag förväntar inget annat än MVG av dig J. Själv har man suttit med 4 vänner och rökt vattenpipa med religionspapprena i handen. Kommer gå hur bra som helst...

Postat av: josse

haha, okej, känns tufft när du säger så:P haha. Jasså, det funkade eller? jodu, du var ju inte ens där idag:O

2008-04-03 @ 17:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback