Josefines helg

Helgen har varit väldigt lugn och mysig. På fredagen hyrde jag film och såg så ska det låta med molly sandén ;p haha. Min idooool;) haha. Nämen hon är faktiskt jättebra! :) Lyssna på du är musiken i mig med molly och ola. Riktigt bra. Nedvarvning på coren på inpuls om det var roligt att veta. På lördagmorgon gick jag upp 8.30:O jag och mami for till Piteå och jag köpte balskor och väska. Känns riktigt skönt, bar aklänningen kvar nu då;) haha. Bra jobb, nämen den ska börja sys i veckan. Eller nästa vecka? Jag ska till sömmerskan här någon dag. På kvällen hade vi lagavslutning, riktigt kul. Vi körde lekar, åt mat från kaaalaskulan, aaoomm:) Jag blev utsedd till årets arbetsmyra;p tss. Lite kul och vi fick biobiljett så nu ska jag på bio, igen. Aldrig fel med biiio.

Söndagen var inte så lugn egentligen? Jag gjorde hyffsat mycket, på morgonen for jag och körde pump tk efter det så städade jag mitt rum, alltså det här rent hus på tv 4 påverkar en verkligen, usch, ja, men om ni ville veta så låg jag på golvet och skura och damsög alla lister och allt som bara gick att göra rent gjorde jag rent. Haha, det tog sjukt länge!!! Men nu är det sjukt rent nu skulle inte ens marie-lousie klaga:O haha.

Efter det åt jag och sen bar det av till kyrkan där det var typ familjegudstjänst så det var en massa barnsånger och drama med hemliga-helga och sånt, jättemysigt. Riktigt roligt också! Jag skratta typ hela dramat.. heh.

Efter det for jag och spela innebandy med Kvantum, ensam tjej;S men det gick ändå bra. Men jag råkade tackla en kille över sargen.. och det är ju lite pinsamt, haha, hade typ aldrig pratat med han och han var typ lite cool.. haha.. jamen iaf jag kan ju som inte hjälpa han upp, han skulle ju typ skämmas ihjäl, haha, bli hjälpt av en tjej men det gör man ändå, tacklar man någon över sargen så hjälper man dom upp.. så ja, lite jobbig situation men resten av folket skrek bara att det var rätt.. men ja:) Sjukt kul med innebandy!!

/ J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback