Framtiden - Version 3

Efter önskemål så kommer även en version då jag blir som hon kallade det "rockstjärna". Nja, en rockstjärna blir jag nog aldrig, jag är lite för mesig för det. Men en singer-songwriter? Jag ska bara få en underbar röst och bli grym på gitarr och ha en otrolig förmåga att skriva, sen är det inte så svårt?

I den versionen skulle jag iaf, efter bibelskolan. Så skulle jag, eller under hela nästa år skulle jag spela gitarr, nöta och sjunga hela tiden så alla i min närhet blir så less.. Jag tränar upp mig att sjunga? Det borde ju gå? Jag börjar iaf skriva på min fritid, om kanske att jag saknar Luleå? Eller att jag inte saknar Luleå? Jag vet inte, men fantasin flödar och jag får ett skivkontrakt med någon? Börjar sälja plattor och vips, så har jag sålt platina;) woho. Jag medverkar i rädda-barnen galor och lever värsta fancy-livet.

Nja, det vill jag nog inte, eller visst något år kanske, men jag vill inte det.
Jag kom på iaf idag att jag vill vara fotbolls-/ eller innebandy tränare åt mina barn. Det hade jag velat, och lära mig surfa och spela gitarr. Det vill jag.

image77


/ J

Kommentarer
Postat av: Ur Jord

du är ju grym på gitarr, det har jag och matilda bevittnat en vacker dag på Lärkan. keep up the flow and you will bli en gitarrist..

Postat av: josse

Haha, grym... öhm, not=) Men jag jobbar på:P haha.

2008-04-11 @ 18:06:56
URL: http://juuicefine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback