Första snön?

Hej!
Första snön, okej, jag vet att det inte är det men det känns som det. När den kom här i slutet av oktober/början av november, då hade man inte laddat för den utan den kom bara, utan att man egentligen önskat sig tiill den. Sen försvann den och det vaar verkligen deprimerande.. Så nu har man gått och längtat under alla dessa regniga höstdagar på snön och så kom den, igår den 6 december.
Så igår jag runt bland alla snöflingor och bara log, man kunde som inte göra så mycket annat. Det var så mysigt.
Idag, torsdag har jag bara haft två lektioner hittills.. ;p nk och H&F, BodyJam, shake it ladies:p haha. Det var skoj men hade mina stabil skor, heh, så man fastnade ju lite här och där men kul och jobbigt var det : )
Sen dela vi ut mandariner idag på kungsfågeln med kristnaskolgruppen, trevligt trevligt. De där mandarinerna var de godaste jag någonsin ätit, så imorgon ska vi vara på Örnen, så har du vägarna förbi så ta en mandarin, de är riktigt goda;p
Snart ska jag tillbaka till skolan igen, har mattelektion... Derivata håller vi på med nu, grekiska i början men nu börjar det växla om till engelska iaf. Känns skönt.
Imorgon har vi innebandy-jul-avslutning, fick reda på idag att vi ska fara till boden och nordpoolen, niiice;) med mat och annat julmys, ska bli trevligt:)

Men nu ska jag kila, ha det bra, vi ses.
Pussochkramochkärlek / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback