fredaaag

skönt med helg ändå även fast det är riktigt roligt med vardag också:) det är uppsalacupen i helgen, samling imorgon kl.07.00. Lite tungt men eftersom jag varit sjuk så vet jag inte direkt om jag kommer få spela eller om jag får nöööta bänk, haha, jag finns med på uppställningen iaf, det är en bnörjan:P haha. Jag är fortfarande lite krasslig.. :S men jag hoppas på att bli bra till imorgon.

utbildningen fortsätter på jobbet, det är ändå kuul!:)

Nu ska jag till kyrkan, det är ungdomsmöte, det är helt coolt här är det typ 400 pers på ungdomsmötena..!!:O jättecooolt tycker jag:) så dit ska jag med min kuuusse. Så nu ska jag kila, det börjar på typ 20 min.

Ja, jag åt falafel och keso och sallad idag, gaaaaaawlet gott. testa det;)

Hoppas allt är fint med dig!
pussss
/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback