housewife nästa

Jag har vitt bälte i matlagning, det ni, jag är inte bälteslös.. iof, är det sämsta meen, jag har ett bälte iaf!
Enligt Dan the man, typ välrdens bästa kock. Helt galet, vet ni hur bra han är på att laga mat.
Igår gjorde vi pizza och när jag såg han springa runt här i köket och fixa hit och dit så, jag bara gapade! Jag kunde inte säga något alls... Helt galet! OJ, jag blev verkligen! Oj, och pizzan det var bland det godaste jag någonsin ätit. Ni måste bara få äta hans mat någon gång.

Idag lagade jag värsta maten, blev helt inspirerad, jag ska allt visa mr Chef att jag visst kan laga mat! Jag ska bli så galet bra på att laga mat. Sådeså.

Dan sa :
"Du kommer att ha svart bälte i matlagning när jag är färdig med dig!"
Jag står fast vi det! haha.

Nu ska jag vara social med mina kära rumskamrater...
PUSS OCH KRAM.
sköt om er!
/ J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback