Torsdagen den 8/5

Vad virrig jag var idag, helt galet. Vi har ingen massage för Ulle är i GBG, så den lektionen var inställd och då helt plötsligt glömde jag helt bort religionen som var innan så jag var på väg in till stan när jag möter madde och jennifer som var på väg mot skolan och jag fortsätter gå men så kommer jag ju på att jag har religion. Haha, ja, så det var bara att vända, jag ahde ju tänkt gå och sola(jobbar på brännan innan tunis) och fara hem och ta det lugnt i typ 4 h. Men så blev det inte;p Jag träffade ist. Linnea, Pillan och Sofia, ganska mycket trevligare faktiskt.

Dagens ros:
Pernilla Lindh som skämde ut mig så fint.... NOT.
- Du kan få en ros en annan dag, men inte idag;) haha.

You and he will change the world.
/ J


Kommentarer
Postat av: pillan

hahah, jag förtjänar ju en ros alla dagar;)

2008-05-08 @ 20:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback