loov

helt skönt med lov, bara ta det lugnt och göra vad man vill. Har haft värsta sommarkänslan i både idag och igår. Igår invigde jag mina nya surfar shorts, underbart. Jag har fått tips nu också hur jag ska lära mig surfa av en som kan;) det ni. Ni som trodde att det här bara var något jag sa att jag skulle lär mig surfa, ack så fel ni har. Jag ska lära mig=) I tunisien börjar min surfar-karriär. Jag ska hyra en där nere, har hört att det är galet dyrt att köpa så jag får börja med att hyra. Igår såg vi film hos soffan och när vi skulle hem, mörkt lite fuktigt i luften men ändå inte kallt, ååh jag vill ha sommar nu. Och idag har också varit värsta sommarkänslan, en bra och trvelig dag idag.
Förra sommaren var nog den bästa i mitt liv hittills, jag har aldrig haft det så bra, visst att jobba på parkkompaniet var itne alltför roligt men nu när jag tänker tillbaka på det så ser jag bara de roliga tillfällena. Vattenkriget vid björx skolan, när vi hade den här ordföljdsleken med alla kategorier man någonsin kan ha, när wille gjorde sönder allt vad han nu gjorde sönder, jag har för mig att dte var några krattor och sista veckan när vi hade freddan som chef och låg och sola under arbetstid. Det var underbart.. Nu har jag förstås inte nämt vad ungefär 95% av resten av tiden gick ut på, men det behöver man inte lägga fokusen på nu.
Jag hoppas verkligen att den här sommaren blir ännu bättre och jag tror det. Jag tror den här sommaren blir riktigt speciell.

Sååå fint hår:
image80
- vill ha så på balen, tror jag?:)
/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback