ao, lite blandat

Kvantum ferren var ju annorlunda, haha, helt galen tillställning. Jag säger inga detaljer för då kommer nog vissa inte vara så glada;p eller jag vet inte ens om det är någon från kvarre som läser, men jag utelämnar iaf detaljerna. Men det var roligt ändå! En låååång kväll och det slutade med en tripp till ängesbyn, sunderbyn.. men jag åkte sedan hem. Jamen iaf, idag har jag jobbbat och sen har jag ätit B&J så efter det åkte jag och träna;) haha. Nej nu ska jag inte äta NÅ sött överhuvudtaget fram till tunisien, i tunisien blir det nog inte så svårt, men jag vill iaf äta någon glass. Så jag skiter i löftet då. Åh, undra om min klänning börjat sys? hmm.. borde nog sk dit i veckan skulle jag tro, ut till ersnäs;)
Åh, mitt paket med kläääder kommer förhoppningsvis i veckan.

only yoooooooou..
/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback