Nike +

Jag kommer just från en joggingtur, oj, det var ett tag sen jag avr ute och sprang kan man säga. Men nu är jag tillbaka i löpar-dressen? hehe. Nämen jag ska börja springa regelbundet hade jag tänkt men det är mycket jag tänkt och inte riktigt allt så mycket jag gör. Men det är ju bra att ha mål iaf?

Skulle vilja rekommendera dig att köpa en ipod om du inte har nån och det här nike+ kitet och ett par nike + skor. Det blir faktiskt roligare att träna, den mäter hur långt man sprungit på hur lång tid, hur många kcal man förbränt, tid/km och en massa. Jätteroligt!
/ J


image64

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppsan, märkte nyss att det var 1000 år sedan jag kommenterade ;) inte bra :P Du får hjälpa mig att börja springa också, för jag har nämligen råkat lova pappa att jag ska springa Lidingö-tjejlopp i slutet på september ;) Det är 1 mil, hahhhahahaah!

Postat av: josse

jag vet:O haha, inte bra inte bra, jag måste kommentera dig också:P Ja, vi får dra en löprunda någon gång:D aj aj aj. KOmihåg, du har stadsmaran också!

2008-04-02 @ 20:57:09
URL: http://juuicefine.blogg.se
Postat av: Johanna

jag behöver inte springa stadsmaran i år ;) moahaha! jag läser ju inte idrottskursen så :P jag fick ju anställningsintervju på värsta satsiga företaget, eller inte - max! synd att inte du fick jobbet där, då hade vi eventuellt blivit kollegor ;)

2008-04-02 @ 22:04:08
URL: http://losemybreath.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback