jag flyttar

Jag vet itne riktigt om jag helt insett det, eller iaf lite, ytligt sätt har jag gjort det men kanske inte riktigt förstått. För Björn Gustavsson kommer till Luleå, och jag trodde det var nu i april eller så, så när Linnea sa det så var det som självklart att jag skulle med!!! Så kollar jag nu, den är i oktober, den tredje... då är jag inte här. Då bor jag inte här.
Jag kan alltså inte gå för att jag är 90 mil bort, inte för att jag inte har pengar eller nå liknande. OJ.

Men ja, han lär ju ha föreställningar i sthlm ganska ofta så jag lär ju se han iaf, men ändå.
jaja, nu ska jag skirva min att göra lista för kvällen NG-reuninion fårn GBG=) ska bli riktigt skoj!

/ J

Kommentarer
Postat av: erajka

men gullunge, han kanske kommer på vår bal ju! ;D

Postat av: sara

vart kommer du bo nånmstans? =)

2008-03-16 @ 20:16:07
Postat av: josse

jag vet inte riktigt än, ska hitta en etta=)

2008-03-17 @ 15:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback