En dikt

Jag hittade den här när jag googla runt, jag tyckte den var som så fin och ärlig så ja. Den kommer här:

Vilken färg är bilen?

Överallt jag går, ja överallt jag står
så finns inget annat än du.
Min tid har stannat
jag väntar på dig.
Jag väntar på att du ska se mig.

Mitt hjärta värker när jag inte är med dig
och när jag är med dig,
vill jag aldrig att du lämnar mig.

Du gör mig lycklig, du gör mig hel.
Vad är det som är fel?
Vi skulle vara det ultimata paret,
jag står här och väntar på svaret.

Se bort ifrån allt som står i vägen.
Titta in i mina ögon och du kommer se
en flicka som har förlorat sitt hjärta,
inte till vem som helst utan till en underbar person,
en kille som får världen att stanna.

Den här killen är du
och min högsta önskan nu
är att du ser in i mina ögon och säger:
- Det är du!

Av: anonym, 010508


/ J

Kommentarer
Postat av: Evelina

Ha en bra onsdagkväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback