Sommaren 2008 ska bli den bästa hittills!

Sommaren '07 var min hittills bästa sommar, den var underbar och nu den här ska bli ännu bättre. Jag känner det bara;p
haha. Jag flyttar nog troligtvis den 19 augusti, skolan börjar den 25. Det känns nära nu, läskigt men otroligt roligt! Jag kommer sakna Luleå, självklart och alla mina underbara vänner och familjen, självklart. Men det är ju inte som att jag försvinner direkt, jag är bara 92 mil bort.

Jag och Johanna pratade igår om vad vi hade för mål, vi har haft studenten nu så länge framför oss så det har bara det vi sett fram emot, vi måste hitta något nytt. Vi måste ha ett mål!
Vi började självklart med ett hälsomål, "såå jag och johanna;)"

- Inget godis
- Ingen läsk/saft
- Inga chips/ostbågar/jordnötsringar
- En kaka per vecka
- Två glassar per vecka
- Äta skräpmat en gång per månad
- Max en kaffedrink per vecka

Löftet "går ut" den 30/8, det kan ju inte vara såå svårt?;) haha

/ J


Kommentarer
Postat av: Johanna

inte ett dugg svårt ;) Det här har vi ju klarat så många gånger tidigare, haha!

Postat av: camilla

Jag måste säga lycka till, jag skulle aldrig klara av det där :D

Förresten, lägg ut bild på balen :) Grattis till studenten sötis :D

2008-06-15 @ 18:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback