Fyllde mina förväntningar

Ja, det gjorde det. Min midsommar 2008, var varierad kan man säga och mycket mycket trevlig.
Kvällen började med att vi var hos Kenttä och grilla, riktigt gott och med ett mycket trevligt sällskap så, så mycket kan ju inte gå fel;)
Vi fundera på vad vi skulle göra och det slutade med, efter mycket velande att vi skulle åka till Sunderby och Sunderbyfestivalen;) haha. Skaburbian spelade och det var riktigt bra. Mysigt, åh, jättevackert! Helt perfekt! Det var mycket folk där och så träffa vi Lasse, hans kusin är typ basisten? Så han var nöjd, det förstår jag, som sgat de är bra!!
Efter konserten och så, då kunde inte kvällen slutat bättre, jag, lasse och andré for till Porsö IP och spela fotboll, mitt i natten. Vilken känsla.
Det som jag missa var att plocka sju blommor, men hur stor skillnad kan det vara om man gör det på midsommarafton eller midsommardagen? Inte stor skulle jag chansa på;)

Den här midsommaren kommer jag komma ihåg.
/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback