Vilken underbar dag

haha, jag klarade teoriprovet, 61 rätt. Tjejen är nöjd, mycket nöjd! Se upp, för snart har jag körtkort!
Jag var så nervös, jag trodde inte jag skulle klara det, jag lovar, det är inget jag bara säger, jag var helt övertygad om att jag skulle kugga. Men det gjorde jag inte..

Sen kl. 13.20 skulle vi ha lektion på bosken, vi hade snölekar och snörugby, det gick jättebra och det var så roligt! Vi avslutade med att egga upp alla barnen att snöbada Lasse, jag har inte haft så roligt som när vi såg en hel klass med 11-12 åringar springa efter Lasse med bara en sak i skallen, att snöbada han!

Ikväll är det träning och hänggäng med Jojo:)
Nu ska jag dricka varmchoklad!
/Josefine

Kommentarer
Postat av: Amanda

Grattisgrattis till teorin! :) Härligt!

Postat av: Camilla

Grattis!! jag har teoriprov nästa onsdag :D lite nervös :P

2008-01-24 @ 22:52:25
URL: http://camillaae.blogspot.com
Postat av: Kusin Sara

GRATTIS! :D

2008-02-07 @ 19:10:31
URL: http://lillaextra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback