Hej mitt vinterland

vad mysigt det är med snö, man blir helt enkelt mycket gladare av snön!
Vi spelade mot boden igår, vi ledde som hela matchen och så gör de mål när det är 6 min kvar, kvitterar. Kändes riktigt surt då, men vi tog iaf ett poäng och de är faktiskt serieledare. Men när man är så där nära så ja, men vad ska man göra. Jag kan inte ge några rosor till mitt spel direkt, inte bra, väldigt missnöjd. Och sen så var jag så sur, jag tror aldrig jag har varit så sur, eller frustrerad kanske är ett bättre ord. Jag fick jättemånga fula efterslängningar och ja, nä, jag var helt enkelt less på de där småa svarta sakerna. Men ja, vi tog poäng och det är ju huvudsaken ändå. Nu måste jag skärpa mig, inte många matcher kvar nu.

Ikväll är det träning, så nu gäller det bara att ha överfokus så jag kan ja, vet inte, bli bättre helt enkelt.
Jag åt blodpudding idag faktiskt, det var jättegott. (Kom ihåg att skriva ner det i din rosa anteckningsbok)
Idag for jag, efter skolan och övningskörde med mamma, i stadstrafik, i början kan jag inte säga att det gick bra, men det tog sig, jag uppmärksammade övergångsställen(wow) och lite annat tjaffs. Men jag blev riktigt bra mot slutet måste jag säga, nu kommer Uffe på trafikskolan bli så stolt!
Nämen nu ska jag fortsätta att läsa Systrar i jeans, andra sommaren.
/Josefine

Mika - Lollipop, Vilken låt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback