Vad vore en bal på slottet?

Nolia, utbildningsmässan var idag, det har varit en mycket bra hittills. Vi for dit, tog bussen, vi tävlade på en massa tävlingar och lite sånt. Jag vann över linnea i hockeyspelet, aaaowie! Och ja, testa högskoleprovet och lite sånt. Jag har hur mycket kataloger som helst nu, så jag får ta det som lite läxläsning sen någon gång, när jag har tid? Och det lär ju hända?:S Men ja iaf, det fanns några skolar jag var intresserad av men jag måste säga att jag inte alls har någon plan eller känsla över vad jag vill bli, jag ändrar mig hela tiden. Ena dagen läkare, andra lärare, andra ekonom andra civilingenjör, aaah! Så jag är ganska öppen för förslag, så ja, till och med försvarsmakten lyckades locka mig, han tyckte jag skulle mönstra och de som känner mig och så pass bra jag känner mig själv så hade inte det varit en bra idé. Visst jag behöver ju inte bli en sån som är i strid, men de första tre månaderna gör alla det. Kan ni se er bilden framför er, Josefine, jossan, hålla i en k4 och ska skjuta med den? hmm, ja, jag kan se det framför mig men jag tycker synd om alla i närheten, för jag skulle nog råka avlossa ett skott pga. att jag tappar den för den är för tung. Men ja, iaf, han gav mig de rätta svaren tll tävlingen så nu kanske jag vinner något. Så det var ju bra iaf. Sen lyssna vi på Paulo Roberto, OJ vilken bra talare, han fänglade verkligen mig. Vilket liv och hur han prata om sitt liv och ja, blev verkligen imponerad! Det han sa var ruskigt bra! Efter det gick jag och Tina till skolan och åt, köttsoppa, det var faktiskt gott sen gick vi in till stan. Vi skulle på Cinderella, alla skulle testa balklänningar och oj vad roligt det var. Jag hitta som ingen speciell som jag verkligen tyckte om men jag var bara tvungen att testa en brudklänning, ååh, den var så fin! Och nej, jag är inte på väg att gifta mig, en bra början är ju att hitta en möjligen blivande kandidat till pojkvän;) Nu ska jag städa mitt rum och plugga, wie, vad roligt...
Och ja, min dag var a cinderella story

/ J

image38

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback