Summerland maraton med Mikaela

Ja, det blev inge Summerland. Jens påstår att den inte är så populär så den är svår att få tag på. Ojojoj, visst den kan vara svår på att få tag på men det måste ju vara bara för alla vill ha den så mycket. En av världens bästa serier med så snygga killar i den, oojoj, kan inte bli mer än perfekt.

image36


Jaja, vi fick inte tag i säsong ett, men inte deppa vi för det, NEJNEJ. Vi åkte och hyrde 4? eller 5? Nej fyra filmer. Vi hyrde:
Vänner, säsong 4
So little time, volym fyra, "hanging out" jag vet, absolut vårt coolaste val. 
The Perfect Man, typsiskt jossan-film. En alldeles underbar historia.
Summer G - Hip hop, svek och kärlek som aldrig dör.

Vi hann väl inte direkt se allt, hehe, jag somna vid halv tolv tror jag, jag var helt slut. Så det blev kanske inte hela natten men vi hann se ganska mycket ändå. Vi hann dock inte se Summer G, den ser vi på lördag. En mycket mysig kväll med mjukisbyxor och en massa gott.

/ J
 
image31


Kommentarer
Postat av: erika

Haha, precis så var det ;) Bra! Vi får se om vi får in det, vi har ju match i a-jaur unga dam ;) Fin blogg! Perfect man är underbaar!

Postat av: Johanna

Såhär lägger du in YouTube-klipp ;)
http://www.designadinblogg.se/1192908366_guide__lgga_in_filmkl.html

2008-02-08 @ 21:01:31
URL: http://losemybreath.blogg.se
Postat av: Johanna

Lägg upp den där djungelboken parodin ;) den var ju sååå skoj!

2008-02-08 @ 21:01:55
URL: http://losemybreath.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback