smärta.

Ja, jag kan inte ha sovit mycket i natt. Jag vet inte vad det var med min kära vän magen. Jag har haft så ont i natt så det är sjukt.. jag har inte kunnat sitta, stå ligga, eller nå, allt har gjort jätteont. Tycker synd om Pillan, hon sov hos mig, jag sprang ut och in från rummet hela tiden. Gick runt i huset, åt youghurt, tog en panodil, o.s.v. Ja värken gick över men nu är den tillbaka:S Men den ska bort nu. Det blir inte heller bättre av att när jag var på KH så läste jag i innebandy tidningen att det var en tjej som ramlat över sargen och så gjort hål på tarmen så hon ahde behövt operera, det är nog inte direkt så illa, men jag blir ju faktiskt orolig.

Det var upp kl. 08.00 i morse, vi la oss vid halv fyra tror jag? hehe, så jag fick itne direkt så mycket sömn. Jag skulle in och plugga religion med willeo, det gick helt bra, jag är klar med religionsplugget. Det nördiga var ju att vi skulle in till kl.10. Bussarna från bjöööörx börjar inte gå förrän 10.30, så planerat var ju att jag skulle gå in, därför gick jag upp så tidigt. Men ja, pillan fixa iaf skjuts så ja, vi slapp gå;) var ganska skönt det, JA.  Ja, i alla fall, vi var inne i stan till 10, men nje inget är ju typ öppet, så vi står där och gått upp tidigt för att plugga så är det inte öppet. Vi gick till badhuset, där i fiket, det var då öppet! Så där satt vi till 12, då willeo skulle och jobba.
Jag fortsatta mot KH, för det hade öppnat då, så det fortsatta med español;) Och ja juste, jag var tvungen att köpa en red bull;p patetiskt jag vet, men jag behövde bli pigg, mina ögon kunde seriöst inte hålla sig uppe längre.

Igår var en mycket mysig dag, på dagen var vi iväg till arvidsjaur, spela match, kom hem. Flickorna kom till mig, vi såg melodifestivalen, vad händer???
Sen for vi förbi en sväng på rebels lagfest, det var faktiskt riktigt trevligt:)

Nä, nu ska jag se Grey's anatomy, har fått låna säsong tre av Evve Pevve:D

/ en mycket lycklig J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback